Normaali aihe Myrskylyhtyajot (Luettu 1606 kertaa)
TumppiG
A-ryhmä
Poissa


Motostore rules

Viestejä: 89
Liittynyt: 12.11.2015
Myrskylyhtyajot
29.09.2017 klo 15:19:24
Tulosta viesti Tulosta viesti  
Pieni muistutus että se on HUOMENNA. Sysmä Camping.
Nähdään siellä  Kliseinen Kliseinen Kliseinen Kliseinen
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
TumppiG
A-ryhmä
Poissa


Motostore rules

Viestejä: 89
Liittynyt: 12.11.2015
Re: Myrskylyhtyajot
Vastaus #1 - 01.10.2017 klo 13:03:57
Tulosta viesti Tulosta viesti  
Olipa hienot Myrskylyhtyajot jälleen. Väkeä riitti ja oli hyvä fiilis niinkuin yleensä, ei muuta kuin ensi vuonna taas
Muutamatkin näkivät minut tienvarrella kotimatkalla.. Vääksyn kohdalla. Sähköt hävis mun pyörästä. Diagnoosi tehtiin tienvarrella, todettiin että akku rikki, ja latauksensäädin, minkä myös seurauksena kaikki valot paloivat (siis ei palannut vaan olivat sammuksissa) mitkä olivat ajossa käytössä. Soitin kaverille joka asuu Vesivehmaalla ja hänellä sattui olemaan uusi akku minkä ansiosta pääsin kotiin, tosin ilman valoja ja latausta. Vielä en tiedä onko laturi myös rikki.... Ja olipas tiellä montaa iloistaa autoilijaa jotka vilkuttivat minulle pitkillä valoilla, minä tietysti vedin vaan lippaa. Jopa Peltipoliisi otti minusta värivalokuvan ennen Lahtea. Silloinkin vedin lippaa...... Mutta nyt kotona ja NVA tallissa odottaen korjaamista Sinetöidyt huulet Epävarma Virnistys Virnistys

Kiitokset menevät myös Poriin..... Hymiö
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
TumppiG
A-ryhmä
Poissa


Motostore rules

Viestejä: 89
Liittynyt: 12.11.2015
Re: Myrskylyhtyajot
Vastaus #2 - 02.10.2017 klo 13:51:51
Tulosta viesti Tulosta viesti  
Syy ongelmiin oil ANKKURI (roottori). Se oli hajonnut ja kun tutkin sitä lähemmin niin joku ennen minua on "vähän" juottanut sitä ehkä herra Honecker itse. Mutta nyt lataa ja matka jatkuu......JIPPIII Virnistys Virnistys
Taas tuli todettu kerran että ei ollut taaskaan MZan vika vaan jonkun ulkopuolisen Epävarma

Hyvää syksyn jatkoja kaikille ja jos ajatte Koskenkylän ohi niin poiketkaa niin juodaan vaikka kahvit T. Tumppi
« Viimeksi muokattu: 03.10.2017 klo 10:13:55 Kirjoittaja TumppiG »  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun