Normaali aihe Pakokäyrän sinistyminen (Luettu 1754 kertaa)
TumppiG
A-ryhmä
Poissa


Motostore rules

Viestejä: 89
Liittynyt: 12.11.2015
Pakokäyrän sinistyminen
28.03.2016 klo 18:14:20
Tulosta viesti Tulosta viesti  
Tässä mun lempiaihe....Thorolf  opetti minulle 70 luvulla miten tehdään että käyrä ei sinistyisi. Ohje. Ota uusi pakokäyrä käteen,  kaada sinne 1 asteista moottoriöljyä ja pyöritä että öljy menee joka paikkaan. Asenna, aja varovasti että sisäpinnalle tulee paksu nokikerros, homma valmis no prob. 2016 sama juttu mutta vähän eri tavalla. Nykyajan bensa on paljon kuivempi ym. Joten ota uusi pakokäyrä käteen ruiskuta sinne zink spraymaalia anna kuivua ei muuta kun asennusta vailla ja homma toimii. Tämä kaikki tietysti edellyttää että sytytys on oikein säädetty.  Olen tänään suorittanut testiajon noin 100 km ja väri ei muuttunut yhtään(annoin hanaa oikein kunnolla) Hyvältä vaikuttaa ei väri muutoksia joten olen tyytyväinen. Jos tykkää sinisistä pakoputkista ei ole vaivan arvosta. Mä nyt satun diggaamaan kromin loistoa kirkkaana. Hyvää kevään jatkoa terv Tumppi Kliseinen Kliseinen Kliseinen Kliseinen
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
mika mzukaa
A-ryhmä
Poissa


Motostore rules

Viestejä: 57
Liittynyt: 20.11.2015
Re: Pakokäyrän sinistyminen
Vastaus #1 - 29.03.2016 klo 16:55:07
Tulosta viesti Tulosta viesti  
Toi sinkki on kokeiltava.Hyvä että pistit vinkkiä ei olla vielä pilattu putkia. Silmänisku
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
TumppiG
A-ryhmä
Poissa


Motostore rules

Viestejä: 89
Liittynyt: 12.11.2015
Re: Pakokäyrän sinistyminen
Vastaus #2 - 29.03.2016 klo 20:01:37
Tulosta viesti Tulosta viesti  
Varmasti löytyy muita syitä miksi käyrä sinistyy. Olen nähnyt sellaia käyriä joilla on ajettu kymmeniä tuhansia ja ovat pysyneet kirkkaina ja sit on niitä jotka sinistyy jo 100 kilsan jälkeen. Voi olla että materiaalin paksuus vaikuttaa. Tai sit se on vaan niin henkimaailman hommia. Ois se silti mielenkiintoista saada tietää syyt. Täytyy pitää mielessä että ei tämän keskustelun aiheella ole mitään tekemistä pyörän suorituskyvyn kanssa vaan pelkästään ulkonäön. Onhan niitä suurempia huolia maailmassa......... Hymiö Hymiö Hymiö Hymiö
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
BrotherMo
A-ryhmä
Poissa



Viestejä: 185
Sijainti: Porvoo
Liittynyt: 05.11.2013
Sukupuoli: Mies
Re: Pakokäyrän sinistyminen
Vastaus #3 - 30.03.2016 klo 18:15:08
Tulosta viesti Tulosta viesti  
Tarviiko välttämättä olla zink-spraymaali?
Kävisikö myös jokin muu kuumankesto maali?
Hymiö
Hyvin toimisi varmaan myös : Molykote D-321r,spray,Dow Corning Järkyttynyt
« Viimeksi muokattu: 31.03.2016 klo 17:34:51 Kirjoittaja BrotherMo »  

I´m too old for this sh*t!
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun