Normaali aihe ETZ rengastus (Luettu 2220 kertaa)
Teemu
A-ryhmä
Poissa


ikuinen korjaaja

Viestejä: 130
Sijainti: Kirkkonummi
Liittynyt: 07.11.2006
Sukupuoli: Mies
ETZ rengastus
12.09.2008 klo 20:12:22
Tulosta viesti Tulosta viesti  
Tietääkö joku tai onko jollain hyvä arvaus miksi noissa uudemmissa 251-malleissa on 16-tuuman takarengas ja vanhemmissa 18 tuumaa?
Muita eroja ei kai liiemmälti ole?
Isommalle löytyis enemmän vaihtoehtoja....
  

Good water good life, bad water bad life, no water no life
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
mz paras
A-ryhmä
Poissa


Motostore rules

Viestejä: 61
Liittynyt: 15.09.2006
Re: ETZ rengastus
Vastaus #1 - 16.09.2008 klo 18:31:48
Tulosta viesti Tulosta viesti  
Olisin kuullut kyliltä, että Keijo olisi kertonut, että kun MZtin kone vääntää niin himuisesti, eivät 18 tuuman vanteen pinnat kestäneet. Piti vaihtaa lyhyempiin.
Asiasta toiseen, on tuo etz todella mahtava peli.  Bemarin jälkeen kun hyppää sen satulaan, niin ääneen on naurettava, se ajotunnelma on mahtava.
Viisaammat vastatkoon, miksi kymmenen kertaa kalliimman ja neljäkertaa tehokkaamman pyörän ajaminen ei ole niin mukavaa?
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
Rauzi
A-ryhmä
Poissa


Rauzi

Viestejä: 425
Liittynyt: 14.09.2006
Sukupuoli: Mies
Re: ETZ rengastus
Vastaus #2 - 16.09.2008 klo 19:42:50
Tulosta viesti Tulosta viesti  
Se katoppa BMW on lyhenne sanoista Bader Mainhoff Wagen. Terroristihommia.

Reggae laulajat ostelee sitä kun ne luulee että se tulee sanoista Bob Marley and The Waylers.

Mutta oikeaa ajonautintoa hakevat ajelee DKW pelillä elikkäs Das Klaine wunder.
  

Anna miehelle kala. Hän elää sillä päivän.
Opeta mies kalastamaan ja hän istuu kaiket päivät ongella juomassa kaljaa.
Sivun alkuun
IP kirjattu
 
2-t Henkka
A-ryhmä
Poissa


Kaksi tahtia voi tätä
mahtia!

Viestejä: 106
Sijainti: Hamina
Liittynyt: 24.02.2008
Re: ETZ rengastus
Vastaus #3 - 18.09.2008 klo 19:01:53
Tulosta viesti Tulosta viesti  
Tai sitten se on "Biltema Motoren Werke". Virnistys Baijerin moottorverstas. Silmänisku Hyviä pelejä nekin on eipä sillä...

Onhan 16' vanteessa toki parempi kestävyys, kun 18' mutta ei se varmaan sekään Mitsin väännöillä sentään katko pinnoja(vaikka hyvin vääntääkin). Tai sitten on aikas ohkaiset pinnat. Hymiö
  
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
MZ Rotjaaja
Motoraattori
Poissa


Ikuinen rotjaaja

Viestejä: 664
Sijainti: Tuusula
Liittynyt: 08.09.2006
Sukupuoli: Mies
Re: ETZ rengastus
Vastaus #4 - 19.09.2008 klo 18:19:18
Tulosta viesti Tulosta viesti  
ES 250 malleissa oli 16 tuumaset edessä ja takana ts ekassa mallissa 16 tuumaset edessä ja takana ts 250/1 18 edessä ja 16 takana.ETZ ekassa mallissa 18 tuumaset molemmissa päissä.251 mallissa 18 edessä ja 16 takana.Kanunissa 18 eessä ja 16 takana.Jotaisn se insjinööri on miettiny ku on noita kokoja funtsaillu mut eipä ole auennu mitä  Pyöritä silmiä
  

http://emzetti.kapsi.fi
sähköposti: vilttihattu@outlook.com
Sivun alkuun
IP kirjattu
 
Teemu
A-ryhmä
Poissa


ikuinen korjaaja

Viestejä: 130
Sijainti: Kirkkonummi
Liittynyt: 07.11.2006
Sukupuoli: Mies
Re: ETZ rengastus
Vastaus #5 - 20.09.2008 klo 07:30:08
Tulosta viesti Tulosta viesti  

Onhan se toki niinkin (IMHO) että toi 16 tuumanen näyttää ainakin paremmalta kun 18. Ei ole niin rimpulan näkönen.
Löytyyhän toki siihenkin renkaita mutta logiikkaa tuohon koon muuttamiseen olen silloin tällöin mietiskellyt. Voi olla kyllä toi massiivinen vääntökin kyseessä.  Kieli

Alkuperäisen pneumantin ainakin sai kuivallakin asvaltilla sutimaan. Pyörä ja omistaja oli kyllä sillon paljon nuorempia ja pitihän sitä kuminpolttoa kokeilla.  Virnistys
Pneumantin kyllä sai melkein sahata pois vanteelta, oli sen verran jäykkä. Tosin kyllä hirmu kestävä. 25000 km oli mittarissa kun sen pois otin ja pintaa oli vaikka kuinka jäljellä. Yokohama kestikin sitten vajaat kymmenen tuhatta, tosin ei enää sutinutkaan. Epävarma
  

Good water good life, bad water bad life, no water no life
Sivun alkuun
 
IP kirjattu
 
 
  « Koti ‹ Alue Sivun alkuun