Normaali aihe Hyvät jussit (Luettu 1459 kertaa)
nieppi
A-ryhmä
Poissa

Motostore rules

Sijainti: Kirkkonummi
Hyvät jussit
19.06.2008 klo 08:16:20
Tulosta viesti Tulosta viesti  
Kaikille jotka täällä höpöttävät.

ps.
Mulla alkaa loma nyt ja maanantaina mun essi laskeutuu pohjosesta tänne rannikolle, voi sitä iloista pärinää mikä täällä ensviikolla raikaa Silmänisku

Olen herra talossa ja minulla on vaimon lupa sanoa niin&&www.nieppi.net
Sivun alkuun
IP kirjattu

Rauzi
A-ryhmä
Poissa

Rauzi

Sukupuoli: Mies
Re: Hyvät jussit
Vastaus #1 - 23.06.2008 klo 08:36:27
Etelääntulon haluaisin olla näkemässä. Ensin kuuluu peltojen yli läheisen mäen takaa lähestyvää papatusta. Sitten alkaa sankka siniharmaa savuverho lähestymään hasiendaa. Tuo Walterin suunnittelema hyvinkin propsintapainen vastapainepakoputki sirkuttaa ja laulaa lintuin lailla, tuottaen autereen samalla.
Papatuksen lakattua ja ryhtipyörän ollessa jo pysäköitynä kartanolle seisomme kaikki rivissä siinä talon seinustalla märät nenäliinat suun edessä ja odotamme savun hälvenemistä.
Hitaasti haipuvan savuverhon hälvetessä alkaa silmiemme edessä hahmottumaan huimapyöran päällä istuvan henkilön haalea siluetti, joka siittä sitten ajan kuluessa terävöityy jopa ihan tunnistettavaksi hahmoksi.
Ylpeänä istuu hän siinä ratsunsa selässä tuulitötterö kasvojensa edestä otsalle nostettuna ja vasen takajalka rennosti maassa tukien koko komeuden siihen armottomaan "entree"-asentoon, joka oli aikoinaan ominainen Bronsonille hänen saapuessa Harrikallaan jonnekin keskilännen karjatilalle.
Malttamattomimmat vastaanottajat ottavat jo muutaman askeleen lähemmäksi tuota pihaan saapunutta kummajaista varmistaakseen, että siinä todellakin seisoo pyörineen kaikkien Kääkkien suuri idoli ja vilpittömän ihailun kohde, MZ! Todellakin, Hän on saapunut!

Upeeta

Anna miehelle kala. Hän elää sillä päivän.
Opeta mies kalastamaan ja hän istuu kaiket päivät ongella juomassa kaljaa.
Sivun alkuun
IP kirjattu

nieppi
A-ryhmä
Poissa

Motostore rules

Sijainti: Kirkkonummi
Vastaus #2 - 24.06.2008 klo 19:24:22
Keula pystyssä kohti tulevaa.
Ensimmäinen tankillinen on ajettu ja essi tuntuu säksättävän oikein iloisesti, olo on kuin hetekalla ajaisi kaikki toimii moitteetta. Jos ei välttmättä sellaiseen pieneen yksityiskohtaan puutu kuin että oikeanpuoleinen jalkatappi putosi. No aivan mainiosti sitä jalkaa voi siinä vierellä roikottaa ilman jalkatappiakin Silmänisku

Olen herra talossa ja minulla on vaimon lupa sanoa niin&&www.nieppi.net
Sivun alkuun
IP kirjattu

Rauzi
A-ryhmä
Poissa

Rauzi

Sukupuoli: Mies
Vastaus #3 - 25.06.2008 klo 07:14:06
Kyllä ESsin, vaikka lähes värinätön kone onkin, kuuluukin ravistella muttereitaan pitkin kyliä ja maanteitä. Siitä tietää että se on kunnossa.

Jos hiuksenhieno värinä alkaa irroittelemaan myös paikkoja hampaista on se määräaikaishuollon tarpeessa. Ja sittenhän sitä voipi kävästä seuraavalla legillä siellä hammaslääkärissäkin...

Anna miehelle kala. Hän elää sillä päivän.
Opeta mies kalastamaan ja hän istuu kaiket päivät ongella juomassa kaljaa.
Sivun alkuun
IP kirjattu

« Koti ‹ Alue Sivun alkuun